Kontsumitzailearen Eguna

Babestu zure eskubideak Oarsoaldeko Kontsumo Bulegoaren laguntzarekin

Martxoaren 15ean egiten den Kontsumitzaileen Eguna dela eta, Oarsoaldeko Kontsumo Bulegoak berretsi egiten du kontsumitzaileen eskubideen defentsarekin duen konpromisoa eta eskubide horiek ahalduntzeko helburua, eskubide eta betebeharrak ezagut ditzaten, erantzukizunez jokatuz.

Gure taldea zure eskura dago ondasun bat eskuratu edo zerbitzu bat kontratatu aurretik zure eskubide eta betebeharrei buruzko informazioa jasotzeko, telefonia, elektrizitatea, gremioak edo zerbitzu teknikoak bezalako esparruetan. Gainera, erreklamazio bat nola jarri azalduko dizugu, eta, konponbide egokirik lortzen ez baduzu, arazoa konpontzen laguntzeko beharrezko kudeaketak egingo ditugu.

EKINTZAK PERTSONEKIN

Gure eguneroko lanean, kontsumitzaileei zuzendutako hainbat ekintza egiten ditugu:

  • Kontsumitzaileak prestatzeko eta haien eskubideak ezagutzeko komunikazio-ekintzak.
  • Bere betebeharrei buruzko kontzientziazioa, jokabide arduratsua sustatuz.
  • Kontsulta zehatzei erantzutea, eta eskubideak baliatzeko eta kontsumo-arazoak konpontzeko beharrezkoak diren ezagutzak eta baliabideak ematea.
  • Herritarren zati handi bati eragin diezaioketen iruzurrezko jarduketei buruzko enpresen abisuak zabaltzea.

Azken urtean 1.506 eskaera kudeatu ditugu, 1.270 kontsultari erantzun diegu eta 236 erreklamazio jaso ditugu; horietatik 195 izapidetu ziren eta 134 ebatzi ( % 68,7 arrakastatsuak).

EKINTZAK ENPRESEKIN

Enpresekin ere lan egiten dugu, kontsumitzaileen eskubideak betetzen direla bermatzeko:

  • Erreklamazioak izapidetzea, eskubide horiek urratu diren kasuak ebazteko.

KONTSUMITZAILEENTZAKO AHOLKUAK

Kontsumitzailearen Egun honetan, funtsezko aholku batzuk partekatu nahi ditugu kontsumo segurua eta arduratsua egiten laguntzeko:

  1. Erosi aurretik, informa zaitez: alderatu prezioak, berrikusi salmenta-baldintzak eta irakurri beste kontsumitzaile batzuen iritziak.
  2. Eskatu beti erosketa-faktura edo tiket bat: erreklamaziorik izanez gero, zure froga nagusia da.
  3. Ezagutu zure eskubideak: Zenbait kasutan, produktuak bermatzeko eta itzultzeko eskubidea duzu.
  4. Irakurri letra txikia: Edozein kontratu sinatu aurretik, ziurtatu klausula guztiak ulertzen dituzula.
  5. Kontuz ibili eskaintza erakargarrienekin: baldintza kaltegarriak edo iruzurrak ezkuta ditzakete.
  6. Ordainketa-metodo seguruak erabili: ez egin banku-transferentziarik ezezagunei, eta eroslea babesten duten plataformak aukeratu.
  7. Ez eman zure datu pertsonalik enpresa egiaztatu gabe: babestu zure informazioa eta saihestu iruzur posibleak.
  8. Erreklamatu, beharrezkoa bada: zure eskubideak urratu dituztela uste baduzu, jo ezazu gure bulegora aholkularitza jasotzeko.

Arreta ordutegia:

Astelehenetik ostiralera, 09:00etatik 14:00etara.

Kokapena eta kontaktua:

Olibet, 6. 20100 Errenteria

Telefonoa: 943 510 111

Helbide elektronikoa: kontsumo@oarsoaldea.eus

Kontsumitzailearen Egunean, gogorarazi nahi dizugu ez zaudela bakarrik. Zalantzarik edo arazorik baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan. Hemen gaude zure eskubideak babesteko eta edozein gorabehera konpontzen laguntzeko.

Informazio gehiago nahi izanez gero, bisitatu gure web orria: Kontsumo-bulegoa.